torek, 19. marec 2013

Mladoporočenca

Ko sem na Craft-alnici zasledila nov izziv na zdravje nisem imela ideje kaj naj ustvarim. Potem pa sem na spletu našla ta dva mladoporočenca in nastala je ta voščilnica.
 Za spremembo sem si zaželela okroglo voščilnico, kateri sem polepšala robove.
      
Rumeno ozadje sem embossirala zelo pomladno z majhnimi  cvetovi.
Dodala sem še mladoporočenca, ki sem ju naredila v 3D tehniki (očala niso potrebna, ha,ha). Dogodku primerno sem ju tudi uredila ("spedinala").


Rob voščilnice sem okrasila z okrasnim trakom iz perl (hvala "teta" Julija).

Voščilnico podarjam sestri, ki je 17. marca praznovala 1.obletnico poroke. Čestitam vama in kar pogumno tako naprej.

 Mladoporočenca prijavljam na naslednji izziv:



8 komentarjev:

  1. Simpatična "steklena" mladoporočenca. :) Okrogla oblika čestitke in vse te rožice naredijo lep efekt. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kako simpatična voščilnica in kako simpatičen parček!
    Super ideja za "na zdravje" :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako simpatičen motiv si izbrala, prav fino si se znašla :).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo čestitko si ustvarila :) hudomušno :)

    OdgovoriIzbriši