sreda, 29. januar 2014

Liebster blog award


Hvala Ne-Ja , Mojca in Danica, da ste naju nominirale. 
Tudi jaz morem priznati, da nisem na tekočem s pravili, 
a bom pridno sledila vaše napotke.

Ker sva dve, bodo odgovori tudi dvojni ;)

 Igramo se po sledečih pravilih:
  1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
  2. Navedi 11 dejstev o sebi.
  3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
  4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200 spremljevalcev.
  5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.
Nekaj o naju: Sva sestri; mamici (malčki imajo 4,3 in 2 leti); radi ustvarjava; začeli sva z kalupi in  barvanjem keramike in odlitkov iz mavca; od kar imava "cutija" je najina največja ljubezen papirčkanje; imava tudi deljeno skrbništvo nad njim (vsakih nekaj dni si ga izmenjava ;)); vsak dan "prečvekava" po telefonu vsaj 1 uro, če ne več; zvečer pa ko najini spijo, vneto ustvarjava in si zraven še dopisujeva preko računalnika; karakterno sva si čisto različni ;); tudi pri ustvarjanju sva si različni;strastni ljubiteljici TV in filmov;

Odgovori na Ne-Ji vprašanja:
1. Če nebi ustvarjala, kaj bi počela?
E: ne vem, gledala TV ;)
N. bila bi profesionalni ocenjevalec filmov ;) obožujem filme
2. Katera barvna paleta je pri tebi največkrat v uporabi? 
E: Hmmm, dobro vprašanje. Čisto odvisno za koga delam,  meni osebno je najljubša turkizna.
N: Odvisno od priložnosti, bi rekla, da kar cela barvna paleta (kakšne barve je papir, ki ga imam pri roki)
3. Katere tehnike se največkrat poslužuješ?
E: trenutno mi je nekako najbolj senčenje in seveda moja najljubša stara tehnika bling bling ;)
N: kar vseh, ker se jih še pridno učim
4. Katero knjigo si nazadnje prebrala?
E:  Dobro vprašanje, nimam pojma, ker je že predolgo nazaj. Bom pa si od sestre sposodila Petdeset odtenkov sive, ko jo ona prebere
N: še berem, E L James- Petdeset odtenkov sive ( so prijateljice priporočale, he he, le zakaj!?)
5. Povej nam en tvoj hobby poleg ustvarjanja
E: Preden sem prvič zanosila sem bila strastni ribič - ribička v državni reprezentanci
N: rada kuham in pečem ;)
6.sladko ali slano?
E: Definitivno sladko
N: sladko
7. naravne ali žive barve?
E: Vsega po malem, vedno pa nekaj turkiznega 
N: žive
8. Sonce ali sneg?
E: Tako kot moja sestra SONCE, vsaj neki se strinjava ;) 
N: soooonceee
9.Glasba po tvojem okusu je:
E: predvsem živa muzika, rada pa tudi poslušam narodnjake 
N: vse kar gre v uho in zamiga moje boke
10.Katere ročne spretnosti bi se rada naučila? 
E: senčenja in barvanja štampiljk, ker mi zgleda zahtevno
N: enako kod sestra ;)
11. En pozitivček zame: da še naprej tako lepo recikliraš in ustvarjaš, ter da še naprej spremljaš najin blog ;)

Odgovori na Daničina vprašanja:
 1. kaj si po horoskopu?
     E: Tehtnica in res je, da rade vagamo
     N:Ribi
2. katera barva ti je všeč?
     E: Nadvse obožujem turkizno
     N: Več jih je. Oranžna, rumena, rdeča, rjava,...
3. kje najdeš svoje trenutke za sprostitev?
     E: pri ustvarjanju ali pa pogledam kakšen dober film
     N:enako kod sestra
4. kateri del Slovenije ti je najbolj všeč?
     E: Štajerska, normalno ;) saj sem tu doma
     N: savinjska dolina, prekmurje,..
5. kaj najraje ustvarjaš?
     E: Nekako so mi pri srcu scrapbook albumi, ampak imam občutek da so samo meni všeč ostalim, ki jih dobijo pa ne najbolj. Zato več ali manj delam voščilnice.
     N: voščilnice in po novem knjigice
6. tvoja priljubljena tehnika ustvarjanja?
    E: senčenje robov, druge tehnike še osvajam
    N: se še učim
7. kdo je tvoja vzornica/vzornik za ustvarjanje?
     E: več jih je
     N:vse naše punce so inspiracija ;)
8. tvoj najljubši izdelek, ki si ga ustvarila?
     E: E.box za roj.dan 
     N: cerkvica
9. kaj je tvoje vodilo pri ustvarjanju?
     E: improvizacija, zato pa dostikrat kaj zašuštram
     N: ideja, ki jo poskušam spraviti na papir. vedno ne uspe
10. komu so namenjani izdelki?
      E: Večinoma družini ali pa prijateljem
      N: enako
11. koliko časa že ustvarjaš?
      E: Hmmmm že nekaj časa,vendar čisto druga smer. S papirčkanjem sva začeli, ko je moja sestra rodila, torej skoraj 4 leta nazaj
      N: najin prvi projekt, so bila vabila za krst

Nagrado podeljujeva, naslednjim blogerkam:

Oldpunca
Tamara
Danica
Klara
Urška
Od MeNe Za TeBe
Mojca
Martina
Mnemosine
Hali
Chez moi

Vprašanja:
  1. Kako si začela z ustvarjanjem voščilnic?
  2. Kdo te je navdušil?
  3. Za koga izdeluješ svoje umetnine?
  4. Katero orodje najraje in naj pogosteje uporabljaš pri ustvarjanju? 
  5. Kaj največkrat izdelaš?
  6. Zakaj si se odločila za blog?
  7. Kaj ti pomenijo komentarji pod tvojimi izdelki?
  8. Kateri novi pripomoček, bi zelo rada imela?
  9. Za kaj zapraviš največ denarja?
  10. Kaj je za tebe popolna sprostitev?
  11. Kaj te razveseli?

12 komentarjev:

  1. Hvala Vam za nagradu. Lijepo ste me obradovale.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala lepa za vajino nagrado. Nagrajena sem že z obiski in komentarji, ki mi veliko pomenijo. Krasne ste in lepo popestrite moj dan. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za nagrado in komentarje...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za vajine odgovore, komentarje in nominacijo:)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za nominacijo,pa tudi za vse obiske in lepe komentarje,ki jih pustita na mojem blogu:)
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala odgovre in novo nagrado - odgovri vaju čakaj pri meni :).

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za nagrado, sem jo že prejela in izpolnila ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala punci :-) Se bom potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za nominacijo...in flek nazaj (tak vsaj mi pravimo)...pokukajta na moj blog...

    OdgovoriIzbriši