sobota, 21. februar 2015

Vrtnica v sredini

Ta voščilnica je nastala, ker sem
malo eksperimentirala z obliko voščilnice
in ročno narejeno rožo.




Ker je roža tako tridimenzionalna sem morala
 za voščilnico naredit škatlo. Moja sestra,
pa je imela to super idejo z izrezom v sredini
v obliki rože.



Škatlo nisem želela preveč okrasiti
zato sem dodala samo dve vejici
in mini vrtnice (katere obožujem).

memori box Madera corner

Moja ročno narejena vrtnica.

Marianne design COL1316
Ter štampiljko iz ustvarjalnega dotika,
žal je več nimajo na zalogi in dodala 40-ko,
katero sem posipala z bleščicami.








Osnova za voščilnico in štampiljka sta iz USTVARJALNEGA DOTIKA.



Prijavljam jo na Februarski izziv Ustvarjalnega dotika - Okrogla obletnica




11 komentarjev:

  1. Čudovit kompletek voščilnice in škatlice si naredila. Ročno narejena roža pa je fantastična. Tudi postavitev je lepa in zanimiva. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica z lepo rožico. Tudi škatlica mi je zelo všeč, pa mašna, vaauuu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eksperimentiranje v celoti uspelo. Fantastična voščilnica dopolnjena s škatlo..več glav več ve...lahko je vama, ker sta dve!!!! čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno darilo za okroglo. Ker je roža ročno narejena, se nam lahko pridružiš v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna škatlica in čestitka! Prav simpatičen komplet! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Barbara, Ustvarjalni dotik

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno sta vse skombinirali in roža je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitka je krasna. Tvoja roža je res nekaj posebnega in prav je, da je dobila častno mesto v škatlici. Popolno darilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole pa je fenomenlanem projetk - oba izdelka sta zelo izvirna in dovršena v nulo. Se vidi da drži rek - več glav več ve :)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Na ta način se roža res lepo vidi skozi. Lepo.

    OdgovoriIzbriši