sreda, 27. marec 2013

Vintage jajca

To je moj prvi projekt v vintage stilu in upam,da mi je uspelo.

Velike vrtnice in listi, so ročno narejeni iz papirja.






Z končnim izidom sem zadovoljna.  

Prijavljam jo pa na naslednje izzive:

11 komentarjev:

  1. Wow, a wonderful egg-card! I love all the beautiful flowers :-) Thanks for playing along at IN{K}SPIRE_me! ~ Annemarie

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your vintage easter egg! Thank you so much for joining us at Inkspire me this week. Marion

    OdgovoriIzbriši
  3. Adorable! This egg gives me a reminiscent mood. Thank you so much for playing with us this week! Many greetings from Germany, Kirstin

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lepa cestitka!

    Hvala ti opet sto si ucestvovala u izazovu! :)

    Vanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Imas cime bit zadovljna, predobro si ovo napravila. Jako mi se svidja.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je.

    Prosim izključi preverjanje z besedo za komentarje. Hvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala in mislim da mi je uspelo izklopit to preverjanje

      Izbriši
  7. Wow, this is fantastic Thanks so much for joining us at Take Time for You.

    Hugs, Kiki

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit jajček je nastal.
    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši